Golf aktuálně DeChambeau? Jeho nominace vůbec nebyla ve hře, ujistil kapitán

Bryson DeChambeau bude tento týden na Ryder Cupu v Římě chybět, a spekulace o tom, zda ho neměl nehrající kapitán Zach Johnson přeci jenom do nominace přidat, přiživil Američanův výkon na turnaji jeho nové šňůry v Chicagu. DeChambeau si tam v neděli připsal svůj druhý titul v rámci LIV Golf, když s výsledkem 13 pod par porazil o ránu australského veterána Marka Leishmana. Samotný Johnson ale na první tiskové konferenci v Římě zopakoval, že nominace zámořského bombarďáka prý vůbec nebyla na pořadu dne. „Dívám se vždy na nějakých pětadvacet, maximálně třicet hráčů v nominačním žebříčku, níž jít nemůžu," ujistil americký kapitán a připomněl, že všichni golfisté před přestupem z PGA Tour dobře věděli, jaká budou pravidla.

Připravil: Lukáš Pařenica

Zdroj:
https://golf.com/news/bryson-dehcambeau-ryder-cup-snub/


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...