I když míč na grínu neležel, rozhodl se hráč zahrát další ránu patrem a přitom si nechat odstranit vlajku. Při přípravě k úderu se jeho kedy při ukazování směru hry dotknul odstraněnou vlajkou grínu. Dostane hráč nějaký trest?

 Správná odpověď ...NE

 Zdůvodnění odpověd: Hráč trest nedostane. Dotknout se "dráhy hry" při jejím ukazování je trestné pouze v případě, pokud hráčův míč již leží na grínu a jde o "dráhu patu". Viz Rozhodnutí 8-2b/3


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...