Hráč na odpališti natýčkoval míč, při pokusu o úder ho však minul. Při přípravě na druhou ránu založil hůl za míč a shodil ho z týčka. Hráč si připočítal trestnou ránu a vrátil míč na týčko. Postupoval správně?

 ANO

Po prvním pokusu o úder již byl míč ve hře, když ho tedy hráč při založení shodil z týčka, šlo o porušení pravidla 18-2. Kdyby ho hráč s připočtením jedné trestné nevrátil zpět na týčko, obdržel by obecný trest dvou trestných ran (při hře na rány) nebo ztrátu jamky (při jamkovce).


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...